Register To Comment
Results 1 to 3 of 3

Thread: Omrösting av lämpliga namn till förening

  1. #1
    Guest
    Det har ju pgtt en diskussion ett antal mnader om ett lmpligt namn p en frening. Det har ocks huvudsakligen handlat om tre frslag under den senaste tiden, och det har inte heller kommit upp ngot nytt frslag p ganska lnge. „r det inte dags att rsta snart?

    Svenska Kamprobotfreningen
    Svenska Tvlingsrobotfreningen
    Svenska Robottvlingsfreningen

    Det har visserligen funnits mer frslag n bara dessa tre, men dessa har blivit bortrensade ganska snabbt. „r det ngon mera som ni anser vara vrd att rstas om s r det ju bara att sja till. Men annars anser jag att vi brjar med omrstningen ganska snart.

    Frslag till hur rstningen ska g till:
    Enligt mig br detta gras i tv omgngar. Alla har en rst att placera p ett frslag, frslaget med minst rster ker bort och vi rstar ytterligare en gng mellan de tv terstende. D vissa lag har medlemar som inte skriver p forumet regelbundet, lses vl detta enklast genom att g genom ngon aktiv medlem i laget.

    Rsta r uppenbarligen frivilligt, men vi mste ha en deadline p nr alla rster behver vara inlmnade, missar man denna frlorar man sin chans att rsta. Frslagsvis brjar vi frsta omrstningen ngon gng i brjan av januari nsta r.

    Era sikter?

  2. #2

  3. #3
    Kommer inte ihg vad jag har sagt tidigare men rstar p:

    Svenska Robottvlingsfreningen

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •