He he he, fasen vad najs. Det r i stort 100 % identiskt med min frsta build. Hade likadana motorer frn hjlpmedelscentralen, tv stycken 12 volts batterier (Hawker) men en d otroligt dyr Vantec som fartreglage. Kilformad och ett spinnervapen var tanken.
Den blev dock aldrig helt frdig eftersom jag var ensam att bygga p den och den blev inte bra helt enkelt. Men frvnansvrt lik er robot var den iaf .

Intresset var dock dr s efter det s har jag frskt mig p att bygga ngra fler robotar bl.a tillsammans med en kompis. Det trista r att vi alltid har haft lite otur och lite feltnkande som stoppat oss . Trasiga fartreglage samma dag som den ska kras och lckande gastuber m.m m.m...men bara att ta nya tag .

Om vi nu frsker samlas fr ett robotmte i r s ska jag baske mig ha en fungerande robot att kra med . Men om allt annat felar, hoppas inte dock, s har jag i alla fall ett rtt spektakulrt vapen p roboten . Se video http://www.teambadteeth.com/Video/Mithr ... ntest1.mpg.

Hres och synes.

/Mackan

P.S Lycka till med redovisningen och presentationen av roboten i skolan den 10:e .