Har nu byggt om flipperarmen p v5 d den vart vinglig, den r nu gjord av 5mm HDPE.
Vidare s har jag inte ftt ngon sabertooth och frskte laga min gamla men bde den och den defekta jag fick hade gett upp p en av kanalerna.
Har istllet kpt hem 2st Escheap 10 frn botbitz.com och kortat av kablar och tagit bort en kabel till BEC'en samt ersatt den tjocka krympslangen med
tunn tejp.
Roboten r snart klar (igen), och det kommer komma video s fort det sker!
Vidare s har jag kommit en bit p vgen med den larvfotsdrivna myran, har basen med larftter monterade samt fstpunkterna fr schaktbladen.
Ska ta mig till verstaden p jobbet ngon dag tid finnes fr att skra ut schaktbladen eftersom jag behver anvnda kapskiva.
Har som sagt ett par delar till en spinner ocks men har nu tagit de sm fartreglagen till den larvfotsdrivna s funderar p att testa fartreglage frn fingertech eller liknande.
Min FW r p is d brorsans frrd inte r isolerat s det r ganska kallt dr uteFunderar dock p att kpa en byggflkt s man kan st dr ute.
Har ftt tag i en pinnsvets s problemet med att fsta den gngade stngen p borrmotorn r lst.
PS, r ingen hr inne och kollar eller ni skriver bara inte?

Reply With Quote
Bookmarks