Vad r det fr sgblad du har Mats? Ser ballt ut...hoppas det r godknt ocks.
Snygg liten robot fresten.
Vad r det fr sgblad du har Mats? Ser ballt ut...hoppas det r godknt ocks.
Snygg liten robot fresten.
Tackar, tackar...
Hur menar du med godknt ?
Fy fan vad snygg Mats![]()
Vart fick du tag p lexanet?
Hur mnga r det som tar med sej ants?
Och hur mnga anser vi behvs fr att hlla ett nytt msterskap?
Det tiggde och plockade jag i skrpldor p skf nr jag jobbade dr frut, repverkstaden hade bra tillgng p sdant, men fick bara smbitar , d lexan (polycarbonat) r s dyrt.
Godknnt = material som inte splittras utan snarare bjer sig istllet vid fr stora belastningar nr det gller sgblad.
Samt att om det r ett kpt sgblad (ej egentillverkat) s fr det inte snurra snabbare n vad tillverkaren har angivit i specifikationerna. „r det egentillverkat s ska man kunna visa att det tl det man sger att det ska tla.
Detta r frsts bara om man ska tvla i en strre tvling...i Sverige r vi inte lika petiga nnu.
Lite nyfiken bara...har du nn sjlvrttning p den?![]()
Angende ant fr min del...blir troligen ingen :sad:. Jag har frskt f tag i Johans frldrar (som har vra antdelar) men de verkar vara borta fr de svarar inte ...jajje...hoppas min 6-12 kilos blir klar iaf.
Du kan vara lugn, jag plockade bladet frn en cirkelsg och den ska nog tla ett varvtal p 3450 rpm utan problem.
Har ingen sjlvupprttning p den och det kommer det nog alldrig att bli heller, var fr pilligt att stta ihop den.![]()
Vad synd att det ska skita sej nr det r s nra, kul att du kanske fr ihop din fw iallafall:-) bild ?
Bra med fler FWs, men sgklingan tycker jag verkar fr farlig fr mnniskor omkring. Finns det ngot som hindrar splitter frn att lmna arenan?
Jocke, hade du ocks ngot roterande vapen p din FW?
Vi kommer nog inte att ha snurr vapen under mtet, p grund av skerhetsskl. Men man kanske kan ha uppvisning av vapen ocks?
Nej, Min FW kommer troligtvist bara vara duglig nog att kra omkring.
Har satt en brytare till klingan av just den anledningen.
vore bra om alla som har vapen kunde gra s.
Bookmarks