Register To Comment
Page 49 of 63 FirstFirst ... 39474849505159 ... LastLast
Results 481 to 490 of 623

Thread: Aktuellt robotsnack

Hej peeps!

Jag letade bland gamla saker och snubblade p en massa robotdelar och blev ruskigt sugen p att bygga igen . Tnkte kolla svenska forumet fr att se om det var helt dtt men till min gldje s fanns lite aktivitet kvar fortfarande.

Johans och min gamla robot Mithril (HW) borde vl g att f igng ngorlunda men egentligen s skulle jag vilja bygga om den lite fr att passa in motorer och co2-tub m.m. Problemet r som vanligt tiden. Mycket jobb ivgen och Johan har ju lagt allt vad robotintresse heter p hyllan fr gott verkar det som . S det blir solo fr mig i Team Bad Teeth...

Men, som sagt, kul att komma igng igen och hoppas att vi kan trffas nngng igen och kra lite .

/Mackan

Jag r absolut p om/nr det blir ett mte i sommar/hst. Kastar in mina grejjor i bilen och ker dit det behvs eller s kan vi vara hr i Stockholm antar jag. Finns massor med sovplatser i vrt hus svida ingen r allergisk mot hundar och katter frsts. Br g att ordna sovplats fr allergiker ox iofs .
    Utrymme att kra robotarna p borde kunna g att lsa ocks. I vr hundmatsfabrik finns en hel del utrymme om man flyttar om lite och det borde ven g att fixa ute om det r bra vder. Pallar fr att bygga arena m.m finns det tonvis av .

Sledes kan jag nog ta p mig att fixa mte detta r om det inte r s att nn annan redan har ngot planerat? Vi r ju underligt nog ganska f byggare i Stockholm dock s det kanske finns en lmpligare plats i svedala? Sen mste det ju finnas lite intresse ocks...men blir vi bara 3 pers s fr vl det lov att g ocks .

Register To Comment