Om det hamnar rtt i tiden fr bde Johan och mig s ker vi nog (om roboten d r helt frdigbyggd och testad frsts).
Dels fr att vi vill testa roboten lite mer n bara i –rebro/Gteborg men ocks fr att trffa alla belgiska/hollndska/engelska veteraner och lra oss massor av dem .