Register To Comment
Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 32

Thread: RC-mässa i Alingsås 18 Sept-04

Guest
    Vi kommer garanterat, sjlvklart tar vi med roboten ocks!

Guest
    Kan vi inte flytta GBG mtet till den 17 d .
    Nooo, sger alla antar jag...

Guest
    Hmmmm, visserligen kan det vara bra med lite vning innan vrldmsterskapen i England. Men som det verkar nu r det oskert p om Scrambled Eggs blir frdig till Gteborg. Allt beror p vra laserskrare.

Mithril tror jag inte heller kommer bli helt frdig, tminstnde inte enligt vad Markus och Johan sjer. D blir det tv robotar som kommer kunna kra, frutom myrviktarna.

RC-mssan r en lrdag, s frgan r om det inte r bttre att flytta Gteborgsmtet till dagen efter?

Vra laserskrare skulle vara p semester tills denna veckan, men dom har inte kommit tillbaka nnu. Kommer dom bara tillbaka frn semestern ngorlunda snart, s kommer Scrambled Eggs att bli frdig infr Gteborgsmtet.

–vningskra gr det ju alltid att gra nd, men att strida mot ngon annan robot blir lite svrare att hinna med innan resan till England.

Era sikter?

Guest
    Det r precis vad vi hller p med, vi mste vnta med all HARDOX till augusti eftersom marknadsavdelningen p SSAB har semester tills dess. S vi kommer anvnda enklare plt till och brja med. Av frklarliga orsaker kommer vi inte kunna byta ut all plt mot HARDOX nd, s vissa delar kommer fortfarande att vara av lite smre stlsorter.

Det r bara en sak som vi desperat behver gra, och det r att f tillbaka vra delar frn laserskrarna. Men eftersom dom verkar vara p semester ytterligare en vecka verkar det inte som om det kommer hnda nnu p ett tag.

Jobbar dom snabbt kanske vi hinner nd, bara vi fr alla delar i ngorlunda bra tid.

Team Ground Control, om vi nu inte skulle hinna frdigt till Gteborgsmtet, skulle ni vilja stlla upp p en match ngon gng i mitten av augusti?

Guest
    Oh yes! Ringde precis till laserskrarna, dom kom tillbaka tidigare i morse.

Guest
    Ops, mitt fel. Trodde det var augusti.

Jag ville ha det i augusti, inte i september d skolan hrskar.

Register To Comment