„r tillbaka frn semestern nu![]()
Min fjderviktare kommer garanterat att vara med till nsta gng, det lovar jag!
„r tillbaka frn semestern nu![]()
Min fjderviktare kommer garanterat att vara med till nsta gng, det lovar jag!
Vi fick vra delar frn laserskrarna igr, men p grund av en ndring i designen behver dom nu skra ut ngra delar till.
Ifall roboten blir frdig tills dess beror sjlvklart p hur lng tid dom tar p sig att gra detta, men jag tnkte jag skulle bertta det i frvg nd. Jag ska ringa dom senare idag och frska f ett datum.
kom p en sak.......om tungviktarna fick ha sorts armar till hjlp i dck insamlingen, borde inte myrviktarna kunna f ha det ocks? Utan att det rknas med i vikten och storleken.
Jag ser inget hinder i att det skulle glla fr alla viktklasser. Eftersom syftet dckinsamlingen r att samla in dck och inte att strida spelar lite vervikt ingen strre roll.
/Tomas
Kommer det vara asfalt i Alingss eller kommer Team Ground Control att kunna ta med sej arenan frn frra stllet?
Vilka r det som kommer?
Underlaget blir asfalt. Vi kommer att stlla upp en slalombana och lta publiken f prva p att kra. Det r ett mycket bra stt att f folk intresserade.
Frmodligen blir det bara vi frn Team Ground Control som kommer. Vi skulle grna se att ngra fler kommer men intresset verkar vara frvnansvrt lgt. Detta r ju vr bsta chans hittils att marknadsfra vr sport.
Ha Kul
STB
Vadd, jag kommer ju! Med en myra och mjligtvis en fjderviktare!
Rawbot blir vad det verkar den enda tungviktaren som kommer, var vad som avsgs. Vi hoppas naturligtvis att fler kommer. „ven om ni har en robot som inte r helt klar, s skulle det vara bra om ni var med och stllde ut den.
Vi hoppas naturligtvis att s mnga myrviktare och andra viktklasser som mjligt kommer. Myrviktarna speciellt eftersom de skulle kunna kra uppvisningsfighter i montern innomhus, vilket fungerar ven om det skulle vara fr dligt vder att kra utomhus fr de tyngre klasserna.
Ni kan lsa mer om mssan hr>
Fr att det ska vara vrt fr oss att ka frn Sdertlje s vill vi se en ant eller fjderviktare som inte var med i sommarens Gteborgsmte.
Bookmarks