Register To Comment
Page 10 of 12 FirstFirst ... 89101112 LastLast
Results 91 to 100 of 118

Thread: FRA / DRG / GRA

Kamp lter hftigt men har just nu i alla fall en klart negativ klang i media: Kamphundar, Kamp mot terrorn m.m.

I mitt tycke lter Kamp lite mindre serist n Tvling i ett freningsnamn och risken r att flera (andra freningar och eventuella sponsorer) tycker likadant.

Jag tycker ocks att Kamprobot ligger bttre i munnen (d.v.s r lttare att sga m.m) n Robottvling men av ovanstende orsak s knns det lite snett just nu att ha Kamp i ordet.

Bara mina tankar och kanske inte alls vad ni andra tycker.

Guest
    „r inte bara i robotwars som man tvlar med robotar. Jag vet flera tvlingar dr man tvlar med robotar som inte har med robotwars att gra.

Kamprobotfreningen riktar mer in sig p jusst robotwars. D vet man att det r robotwars och inte robotfotboll.

Jag rstar p Svenska Kamprobotfreningen.

Guest
    Visserligen, men det r vl inte bara Robot Wars vi hller p med? Bde dckinsamling och hinderbana frekom ju under Gteborgsmtena?

Fr tillfllet ligger rstningen lika, s vi borde kanske vi fundera ver vilket utav frslagen som har bst frkortning eller akronym innan vi bestmmer oss?

Guest
    Du hade rstat tidigare, men jag glmde inkludera det. Det r dock fortfarande mycket jmnt, och det kommer antagligen frbli s under hela omrstningen.

Svenska Kamprobotfreningen:
    Petter
    Jonas
    Danny
    Erik
    Johan

Svenska Robottvlingsfreningen:
    Tomas
    Stefan
    Christian
    Markus
    Anders
    Joacim

Guest
    Svenska Robottvlingsfreningen

www.svenskarobot.se?

Guest
    Problemet r att ord som Svenska Freningen mste vara inkluderat, och d tillkommer en massa bokstver. Det kortast mjliga skulle vara Svenska Robotfreningen (ett namn som faktiskt r ledigt).

Era sikter?

Guest
    Jag kanske inte har s mycket att sga till om, men jag mste medge att Svenska Robotfreningen lter absolut bst.

Register To Comment