sparar till en pelarborr inget avancerat blir typ den billigaste sorten men man kan sga att jag r lite trtt p att st med handborren och frska borra rakt![]()
sparar till en pelarborr inget avancerat blir typ den billigaste sorten men man kan sga att jag r lite trtt p att st med handborren och frska borra rakt![]()
Erik: Been there done that....
Hller med Johan, det suger. Har ett borrstativ som det sitter en vanlig 240-v handborrmaskin i och den duger till det mesta.
Kan lgga upp en bild i profilen om nn vill se den.
ELLER: g in p http://www.jula.sewww.jula.se och sk p borrstativ. Det finns billigare varianter att f tag p n denna.
kpte ett borrstativ idag och en ny borrkolla i profil fr bild
borrstativet kostade bara 90kr p biltemava ocks ivg till clasohlson och kpte en killink fr 150kr
hemskt dyrt tycker jag
ledsen att jag skriver 2 inlgg p en gng men de r ju den hr 10minuter regeln p editering![]()
Men kre hjrtandes...
Kill-link kan du ju gra en sjlv juh. Vet inte om den r laglig men funka OK lr den vl gra.
Om nu 150kr svider hrt.
ne 150kr svider inte allt fr hrt men har gjort en kill-link sjlv frut men tycker inte det blev allt fr bra men har tnkt att jag ska satsa en del p den hr roboten kanske till och med drar till england nsta r fr att tvla![]()
Har kpt en likadan fast p elfa, men jag tjnade inte s mycket p det jmfrt med clas ohlson.
Har du nn som kan gra kontaktpressning p den ?
Den ska vara till hw,n med tillhrande kablage.
Frsten, har ftt material till klon p skroten. Nu ska den bara sgas ut med sticksgen och borra tv fsthl. Bild kommer senare
Har bilden upplagd i profilen p klon nu.
Den ser elak ut.![]()
Bookmarks