Register To Comment
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 48

Thread: Video och clips från RW och Battlebots.

Guest
    Glmde visst nmna en sak, ursprungligen s r det 352*240 och AVI-format (s det borde g att kra i DVD-spelare).

Det r nd rtt okej bild vid fullskrm, ven om det lmnas lite att nska. Ska se ifall jag kan ladda upp ngra f sekunder med film, s kan ni avgra vad ni tycker.

Guest
    Fr mig lter DVD bra. Och jag skulle grna kpa dem av dig.

Sen hur gr det fr Markus med det vi spelade in i England?

DVD lter perfekt. Jag tar grna en uppsttning ox .

Angende det frn england s var det ganska f fighter av intresse tyvrr. Bra bild och bra ljud men trkiga fighter s jag har inte orkat + haft tid att gra videosnuttar till datorn av dem. Kommer snart hoppas jag. Till Jul/nyr borde jag vl f lite tid ver iaf .

Guest
    Sjlvklart, fast ni borde nog unvika att visa upp er match mot TAN fr eventuell publik. :wink:

He he det r ingen skam dock att frlora mot TAN.
    En grym robot helt enkelt som har mtt mnga av de bsta och om inte alltid vunnit s har de verlevt utan strre skador i mnga r. (Med god hjlp av hederligt Svenskt stl frsts ).

Guest
    Blir 2 skivor fr 100 kronor inklusive frakt. Det blir AVI-format s det ska g att kra i vanliga DVD-spelare.

Guest
    Att en dator klarar av AVI-format r ju uppenbart, men jag trodde att DVD-spelare ocks hade std fr sdant. Det funkar nmligen utmrkt i de tv DVD-spelare vi har, och bda dom r relativt gamla.

Register To Comment