...du fr inte glmma den magiska rken som finns inuti ocks. Inget funkar nr den sluppit ut![]()
...du fr inte glmma den magiska rken som finns inuti ocks. Inget funkar nr den sluppit ut![]()
nngon som har ngra namn frslag till en robot ?![]()
Man ska vl komma p det sjlv eller?nmen hitta ngot grymmt ord p svenska och gr om det till ett annat sprk eller s, det kommer nog bli bra
![]()
vad sgs om El Dolor? betyder smrta p spanska.
Det lt rtt bra faktisktFrresten en frga, hade man kunnat kra 2 motorer parallelt i ett fartreglage? Typ 2 vindrutetorkar motorer p samma electrolise fartkontroll?
Det gr vl inte....ngon annan som vet? Annars fr du kpa lite dyrare fartkontroller, som 4QD eller IBC.
Varfr skulle inte det g? Bara fartreglagen klarar av strmmen s fungerar det utmrkt!
Christian har helt rtt...men fr att frtydliga: Om man parallellkopplar tv motorer drar de dubbelt s mycket strm, s i princip mste ditt fartreglage vara dubbelt s strmtligt.
Ok men d var det som jag trodde, kanske blir ngot snt i ett av projekten jag planerar pHur mnga ampere drar en vindrutemotor p stall ungefr? Har sett att vissa har anvnt 15A reglage till dem
Jag styrde utan problem en vindrutetorkarmotor (Volvo 240) med 8A reler vid 12V. Detta var antagligen p grnsen, fr nr jag hjde till 24V exploderade relerna bokstavligen i smbitar....
Bookmarks