Register To Comment
Page 51 of 63 FirstFirst ... 41495051525361 ... LastLast
Results 501 to 510 of 623

Thread: Aktuellt robotsnack

  1. #501

  2. #502

  3. #503
    Hmm...blir nog att jag bestller frn Robotcombat iaf. Spektrum DX6i kostar 2080 kr totalt. D r mottagaren inrknad SAMT skatt och tull. Skulle ju vara trist om det inte fungerade nr den kommer hit men man mste ju chansa lite ibland ocks :P.

    Blir ju 300 kronor billigare trots att man fr med en bttre mottagare. Borde vara vrt risken d tycker jag .

  4. #504

  5. #505
    He he, klart hftigt. Mini scrapheap . Silvertejp ger! :P

  6. #506
    Har varit p lite samlarturn idag . Kpt radio (Spektrum DX6i) p Hobbex samt lite lsmuttrar och kedjels p Translev AB. Bara lite svetsning kvar nu sen r roboten i princip krklar.

    Hoppas bara att AR6200 mottagaren funkar till roboten...annars mste jag fixa en bttre. Orka bestlla frn USA . Mste finnas nrmare tycker jag?

    Sen mste frsts vapnet fixas ocks. Fr vl ka till nn hydraulik firma och be dem gra rtt lngd p slangar m.m.

    Lngsamt framt iallafall .

  7. #507

  8. #508

  9. #509
    Jag vet om problemet med failsafe p mottagaren s om det bara r det som r problemet s ska det inte vara nn fara. Jag har 3 st lsa failsafes som jag var tvungen att anvnda p 40 MHz systemet iaf .
    Snackade ox med Leo som rekommenderade AR500 till mig men jag mste hitta den mottagaren helst i Sverige. Kan bli lite dyrt att bara bestlla den ifrn USA. Jag hoppas klara mig med den jag fick med radion nu s lnge och satsa p lite mer kvalit nr jag bygger nsta robot.

  10. #510

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •