Register To Comment
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 27

Thread: ROBOTMÖTE 2010

  1. #11

  2. #12

  3. #13

  4. #14

  5. #15

  6. #16
    Jag r alltid sugen att komma p mten om det blir s . Tyvrr s har jag inte orkat gra nt t mitt trasiga fartreglage och fick just reda p att det kan kosta upp till $195 (ex frakt) att f det fixat hos leverantren i USA. Det r baske mig inte vrt det fr ett fartreglage som kostade $399 + frakt till att brja med och som sen pajjar frsta gngen man ska kra det .

    Ingen annan har tydligen haft detta problem vilket r lite konstigt d jag var otroligt frsiktig nr jag kopplade in det och testkrde samt kalibrerade...allt enligt den mycket knapphndiga manual som kom med .

    Fr vl grva fram mina gamla, sen skolan, outnyttjade elkunskaper och frska hitta felet sjlv. Enligt tillverkaren kan det vara:

    If you have no LEDs then the logic isn't working. That could be a bad power supply in side the unit, a bad CPU or even as simple as a bad solder joint. Most likely it's a power supply issue.

    Tror inte det r en dlig ldning d jag tittat igenom den fr synliga fel och inte sett ngot. Hittar jag ingen s kanske jag fr snacka snllt med Rawbotgrabbarna om nn av dom har nn susning ;-).

    Oj, off topic . Jajje...hur som helst s kommer jag grna p ett mte men har med strsta sannolikhet inget nytt med mig i r i s fall. Kanske kan f den gamla Mithril att rulla med gamla Vantec fartkontrollen iofs. Har ju ven krossvapnet att visa upp som frra ret om inget annat funkar...

  7. #17

  8. #18

  9. #19

  10. #20

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •