Register To Comment
Page 1 of 8 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 75

Thread: ROBOTMÖTE 2009

  1. #1

  2. #2

  3. #3
    Som jag frstod det s kan bde Joakim (Flippt) och/eller jag fixa ett mte i r. Ngon gng i augusti borde vl vara bst d kanske alla har ftt en chans att bygga frdigt p sina robotar ?

    Fr de som kommer lngt ifrn kan jag erbjuda mat och husrum om man vill stanna ver natten. Vi har ett hus ungefr 3 mil norr om Stockholm dr det fr plats en hel del robotrer :P samt ven tillgng till en lgenhet inne i stan om det behvs. Litet problem dock om ni r allergiska mot hundar och katter men det kan g att lsa det med.

    Jag siktar helt klart p att ha min HW fullt krklar till dess. Hur det n gr s kan jag garantera en show av vapnet. Pneumatisk krossare som har flera tons kraft och r mycket snabbare n hydraulik . Bilder kommer snart p min hemsida www.teambadteeth.com.
    Fr er som r lite nostalgiska s finns dr lite material frn det frsta svenska robotmtet i Gteborg. 4 st HW:s...dock bara 2 som funkade bra.

  4. #4

  5. #5

  6. #6

  7. #7

  8. #8

  9. #9
    Det enda datumet jag med skerhet inte kan r 2009-08-22. En kompis som fyller 50 s det kan jag inte missa. Allt annat kan jag nog komma till .

  10. #10

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •