Register To Comment
Page 3 of 8 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 75

Thread: ROBOTMÖTE 2009

  1. #21

  2. #22

  3. #23
    Jag kommer med en HW. Ska se om jag kan slpa med Johan ocks . Annars kommer jag nog ensam om ingen vill ha skjuts frn Stockholm frsts .

  4. #24
    Robotmte 09
    Lrdag 15 Augusti, –rebro

    Vad? Tvlande klasser: Tungviktare, Fjderviktare och eventuellt Myrviktare och andra, beroende p antal.
    Nr? Kl. 11:00 kan vi mtas. Ifall du kommer senare r det ok.
    Vart? Bjrkhaga –rebro.
    Karta.

    Vi kommer anvnda oss av en gammal tennisplan som r av asfalt, se tidigare i denna trd. Men om vdret r emot oss s arbetar jag p en plan-b. Detta r samma stlle dr ungdomarna med hemmagjorda maskiner som jag postade fr ett tag . Dock vet jag inte ifall vi kan anvnda lokalen frrn den 3 Augusti, men jag hller tummarna och terkommer nr jag vet mera.

    Jag ska frska f dit tidning och liknande, samt fixa ngon typ av filmkamera. Har ni egen, ta grna med den.

    Det jag skulle vilja veta r vilka som kommer, vad fr viktklass ni kr, frekvenser, antal personer etc. Skriv en post efter denna. Skriv grna ocks om ni kommer bara som beskare, alltid kul att trffa folk.

    Team: Team J
    Antal per: 1
    Viktklass(er): Fjderviktare, myrviktare
    Robot namn:
    Fjder: Accident (40.735)
    Myr: Flippt, Desire, Buddy (40.375, 40.665, 35.xxx)

  5. #25

  6. #26

  7. #27

  8. #28

  9. #29

  10. #30
    Jo visst borde det g att f plats ngra stycken i min bil. Det r en combi s 3-4 pers + packning gr in. Vi fr vl hras lite nrmare nr det brjar bli dags att planera avfrd. Alltid bra med lite brhjlp ocks nr man har en HW :P.

    Jag har pillat lite p roboten i dagarna och insett att 3-1 stmmer...det vill sga den tid man rknade p att det skulle ta att bygga roboten alltid blir tre gnger s stor :P. Man kommer alltid p frbttringar och saker man missat tidigare.

    Med lite vilja och vld s ska det nog g bra att fr den 100% dock. Det r vl mest CO2-kopplingarna till vapnet som jag mste ha hjlp med att fixa som r det stora problemet. Allt annat kan jag fixa sjlv med svets och vinkelslip .

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •