Register To Comment
Results 1 to 7 of 7

Thread: Söker robot byggare.

  1. #1
    Guest
    Hej.

    Jag heter Magnus Ivarsson och r Civ.Ing i Teknisk Fysik frn LTH.

    Jag bygger trdlsa webcam robot system
    http://www.gamereality.sewww.gamereality.se
    och jag har sedan 2 mnader blivit kontaktad av en TV producent i USA som vill hjlpa mig att f igng en TV show dr TV tittarna styr kamera robotar i TV studion och tvlar och lser uppgifter med dom i TV studion frn TV soffan.

    Nu r det s att vi ska skriva ett kontrakt och jag behver en grupp mnniskor som har erfarenhet av att bygga robotar.
    Det producenten vill ha i robot vg r speciellt och jag behver ngra personer som r ingenjrer och iaf ngon som har lite erfarenhet frn marina robot byggen.
    Finns det ngra hr som r intresserade s hr av er.
    Jag behver veta vad ni byggt, vad ni jobbar med och annan erfarenhet och utbildningar som ni har gtt.
    Finns ni i sdra Sverige r det en frdel.

    magi@gamereality.se

    Regards Magi

  2. #2

  3. #3

  4. #4

  5. #5
    Guest
    Hej.
    Jttebra att ni hrt av er.
    Nu har jag ngra jag kan kontakta om det brjar rra p sig.
    Producenten i USA har mycket att gra och ibland hr jag inte av honom p en vecka.
    Vi frsker komma verens om ett sekretess avtal och nr det blir frdigt kanske det hnder ngot.
    Vi fr se om och nr jag hr av mig till er men det tar tydligen tid fr honom att studera avtalen med hans jurister.
    Jag arbetar annars nu fr SVT och ska gra ngot liknande fr dom nu, fast vi ska brja mycket enkelt.

    Att allting tar en hel*** tid r ngot jag mste gra klart fr er.

    Vad som behver gras r allt frn mekanik till elektronik.
    Sjlv kan jag f ihop det men jag kommer att behva folk som har lite erfarenhet s att inte allt fr mnga kostsamma misstag grs.

    http://www.gamereality.sewww.gamereality.se

    Regards Magi

    (Message edited by magi on April 09, 2007)

  6. #6

  7. #7

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •