Register To Comment
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 24

Thread: Föreningstråd

  1. #11

  2. #12

  3. #13

  4. #14

  5. #15
    Ledsen att jag varit borta s lnge. Jobbat mycket och helt enkelt inte orkat bry mig om s mycket annat.

    Angende mina erfarenheter frn freningar s har jag varit orfrande, kassr, sekreterare och allt i allo t en innebandyfrening i flera r. Det innebar att jag hade kontakt med kommunen om diverse bidrag och trningstider m.m.
    Det r inte srskilt svrt utan gller bara att man har/tar sig tid till det .

    Sledes....jag kan mycket vl tnka mig en aktiv roll i en svensk robot frening. Nr jag var i England och lekte med robotar s pratade jag en hel del med FRA folket och de vill grna att flera lnder organiserar sig. Deras frening r ju fullt fungerande och vi kan skert f massor med tips och ideer frn dem.
    De ppekade ocks att vi br ha tillstnd och frskringar tckta (bde fr publik och robotrer) vid eventuella mten i Sverige.

    Som medlem i FRA s r man automatiskt frskrad i England och p deras trffar p andra stllen.

  6. #16

  7. #17

  8. #18

  9. #19

  10. #20
    Jag har kunskapen men tiden kan det bli lite problem med ibland. Eget fretag och allt drtill...
    Borde vl kunna administrera hemsidan dock om jag fr lite hjlp d och d med vad vi ska lgga upp dr. Det blir ju trots allt en mer eller mindre officiell sida fr svenska Robot Wars , vilket frsts r meningen .

    Hur vi ska skta det finansiella r vl kanske d ett strre problem. Inte fr att det kostar s jttemycket men ngra 100 per r r det ju bara fr domnnamnet (.se).
    Ett webhotell kan man f vldigt billigt nufrtiden men man fr vl rkna med nn hundring eller s per r fr det ocks.

    (Message edited by Swedemac on February 06, 2007)

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •