Register To Comment
Page 1 of 7 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 65

Thread: Robotmöte 2005

  1. #1

  2. #2

  3. #3
    Guest
    Vi kommer att arragera detta endast om det kommer minst 4 (grna fler) tungviktare.

    Vi har fr avsikt att hitta en plats liknande Ruddalens skrinnarbana hr i –rebro.
    Ingen kan ju frneka att det r praktiskt med tak och tillgng till eluttag.

    Tanken r att det ska bli ett publikt evenemang med fokus p riktiga fighter och ett hyfsat hgt tempo p programmet. Vi har spnat om lite mera show n frut med t.ex ljus, rk och musik. Vi vill ocks ha en utomstende person som skter presenterandet av dom tvlande (typ som craig).

    Exakt hur mycket reklam vi ska gra och hur mycket publik vi vill ha vet vi inte n, men som sagt r det ju ganska lng tid kvar.

    Jag tycker att det r fr tidigt att brja spekulera om ett datum n. Vi fr helt enkelt se hur mnga frdiga robotar det finns framt sommaren.

    Vad tycker ni om detta. Synpukter?

    Team Final Solution

  4. #4

  5. #5
    Guest
    Det r alltid bra med en god framfrhllning. Framfr allt nr man bygger robotar, fr det tar mer tid n man tror.

    Nhe?! Sjer du?!

  6. #6

  7. #7

  8. #8

  9. #9
    Guest
    Om det bara blir Rawbot och vi och eventuellt en HW till igen s finner jag ingen ide att ordna ett mte. Jag menar bara att alla har ju redan sett Rawbot och Silverbullet puckla p varandra.

    Dessutom att det bara skulle komma 2-3 tungviktare tycker jag verkar osannolikt. Det r ju flera stycken som r nstan frdiga.
    Vi vill gra detta till ngot bra och vi hoppas att mnga inte slar till utan bygger s mycket dom kan.

    Givetvis ska vi hlla ner p kostnaderna (vi har inte heller obegrnsat med pengar). Vad betrffar ljus,rk och musik s kostar det inget fr Magnus har allt detta till sitt frfogande.

    Fr att frhindra att deltagarna ndrar sig och droppar av i sista sekunden s har vi pratat om att ha en anmlningsavgift i frskott. Inga stora summor givetvis men nd s att folk tnker sig fr lite innan men bara inte dyker upp.

    Vad gller myrvikt s vill vi givetvis att s mnga som mjligt kommer (det gller givetvis alla andra viktklasser ocks) och hoppas att Team Bovik kan ta med sin fina antarena.

    PS. Det blir inte Svullo. Vi har hittat en annan pratkvarn. DS

    Synpunkter?

    Team Final Solution

  10. #10

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •