Register To Comment
Page 2 of 7 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 65

Thread: Robotmöte 2005

  1. #11

  2. #12

  3. #13
    –rebro lter helt absurt bra fr oss i Team Bad Teeth. Det r mycket nrmare fr mig frn Stockholm (dr vr krklara HW-robot finns) och s kan vi alla bo i Johans lgenhet i Karlskoga ...han pluggar ju dr nu. Det innebr ocks att ven om tvlingen kommer att ske i maj nr skolan ej r slut s kan Johan ocks vara med...men det kanske inte passar andra skolbarn s bra?

    Att f ihop 4 eller fler HW:n borde inte vara ngot strre problem nu tycker jag. Det finns ju redan s mnga frdiga, eller iaf nstan frdiga. Hoppas bara att alla kan komma...

    Angende eventuell anmlningsavgift tycker jag personligen att det r lite trist att vi ska behva anvnda oss av snt. Jag hller helt och fullt med att anmlan borde vara relativt bindande p ngot sett i alla fall. Frra Gteborgsmtet blev ju lite rumphugget som jag frstr det nr det var s f robotar medverkande och ett liknande bortfall br vi undvika i framtiden om mjligt.
    Vi (Team Bad Teeth) tar p oss en hel del av ansvaret men fr vr del gllde det att f ihop roboten till vrldsmsterskapet dit vi var anmlda fr dyra pengar.

    Som nmns hr ovan ocks s tar det ofta MYCKET lngre tid att f ihop en fungerande robot n vad man frst tror :sad:.

  4. #14
    Guest
    Det dr med anmlningsagift var bara en tanke (inget bestmt) frn oss fr att s lngt det gr undvika ett upprepande av trffen i gteborg i sommras. Det var ju fler n Team Bad Teeth som uteblev.

    Joakim: Vi har inte letat efter ngon plats n men vi tror inte det r ett s stort problem. (Ganska gott om tid till det).

    Jag tycker att alla ska lgga mest energi p att frdigstlla sina robotar s kommer resten att lsa sig.

    Team Final Solution

  5. #15
    Guest
    Lter mycket bra med –rebro .

    Att komma dit r noproblema fr mig men Markus och jag behver bygga lite mer p roboten. Sedan mste vi testa vapnet innan mtet. Br iaf. inte bli fr-stressigt.

    Vet ej hur mnga frutom Markus som fr plats i mitt lilla rum dock .

  6. #16

  7. #17

  8. #18

  9. #19

  10. #20
    Hmmm...vad jag vet s ska jag inte hjlpa till med ngot i –rebro men om jag behvs s kan jag kanske komma loss nr det brjar dra ihop sig.

    Du kanske menade Magnus som r med i Team Final Solution?

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •