Register To Comment
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 25

Thread: Göteborgsmötet - Grenar

  1. #1

  2. #2
    Guest
    En turnering med tvekamp r vl nstan ett mste (annars r det ju inte Robot Wars)! Sumo kan ju ocks vara ganska kul (dock blir det antagligen betydligt kortare matcher). Eliminator borde ocks fungera, men hinner vi med mer n s?

    Det som terstr r de lite snllare grenarna (dr jag anser att ven dragkamp borde ing). Men till skillnad frn dom andra grenarna s tror jag inte det blir s lyckat att kra turnering, utan mest fr att sysselstta sig mellan de mer fientliga matcherna.

    Detta r vl egentligen sjlvklart, men jag anser att vi ska kra varje turnering en t gngen (s vi avslutar en innan vi pbrjar nsta). Fram mot slutet av varje turnering kommer det dock bli en del robotar som r inaktiva, s d kan det vl vara bra med de lite snllare grenarna?

  3. #3

  4. #4

  5. #5
    Guest
    Men d kanske vi inte hinner med de roligare grenarna, som faktiskt nd r vad Robot Wars handlar om!

  6. #6

  7. #7
    Guest
    Vilka ord du anvnder, Robot Wars kan aldrig bli trkigt!

  8. #8
    Guest
    Jag fick ett tips frn Mario i Belgien angende detta, vad sjer ni om att knyta fast ballonger p baksidan av roboten som motstndaren sedan frsker smlla?

  9. #9

  10. #10
    Guest
    Skulle inte Danny bygga en FW ocks?

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •