Register To Comment
Page 1 of 23 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 221

Thread: Göteborgsmötet

  1. #1

  2. #2

  3. #3
    Guest
    Jag vet inte om vi hinner bli frdiga tills dess, i alla fall inte med hela roboten. Men det borde kunna g att ordna nd!

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    Guest
    Augusti skulle nog passa oss bttre.

  7. #7
    En frdel/nackdel, hur man nu ser p det, r vl att i maj r mnga skolor fortfarande aktiva? Dvs att frdelen r att inga andra semesterplaner troligen inte har hunnit bestmmas nnu s det borde g fr alla intresserade. Nackdelen r just att skolan fortfarande r igng och drmed kanske det stller till problem fr vissa.

    Jag gissar bara dock eftersom jag sjlv slutat i skolan fr lnge sedan .

    Jag hoppas kunna lna morsans stora Cheva Suburban denna gng ner till Gtet. D fr minst 5 pers och ett par tungviktare med tillbehr plats utan minsta problem . Det r dock inte sker att det gr fr hon kan tyvrr behva den sjlv ox...

    S...maj eller augusti...nt mitt emellan...eller bda tv ? Johan och jag satsar fr fullt att bli helt krklara till maj dock.

  8. #8
    Guest
    Markus Cheva Suburban r grymt STOR och Amerikansk :-). En varning kanske, om man r hund allergiker s kan man f problem att ka i den.

    Det knns vl lite klent med bara ett mte eller vad tycker Ni?

    Man fr hller inte glmma bort den stora Tyska tvlingen 12-13 juni och sedan ngon annan stort tvling i oktober.

    Markus och jag har det stressigt om vi ska lyckas till slutet av maj men det borde g :-).



  9. #9

  10. #10

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •