-
Robotmte 2007
Jag ska se om jag kan f tag p ngon Tidning som vill komma och ta bilder, om det r okej fr allihopa?
Ska se om vi har ngra, annars s fr jag ta konserverad mat i ett par veckor :)
Har dock lite metallskorot
Jag vet inte hur mnga det r som kommer, kan alla rcka upp en hand eller nt?
Vi trffas vid Gustavsvik http://kartor.eniro.se/query?&what=m...=0parkeringen,
-
Robotmte 2007
Hej hej!
Vill ocks be om urskt fr att jag inte varit aktiv hr p forumet p sistne. Har varit utomlands och borta ganska lnge. Projektet har vl stagnerat lite nu under sommaren, men jag ska frska kicka igng det lite nu innan plugget brjar.
Vi fr se om jag lyckas komma loss till trffen, men jag kommer inte ta med mig ngra robotgrejor..
//Mrten
-
Robotmte 2007
Hr kommer lite info om mina robotar. Jag vet att jag kommer ha med mig en FW den kommer nog inte vara 100% frdig men den kommer iallafall att kunna tvla. Den har jag dpt till Hellcat :). Jag kanske kommer med en ant ocks den kommer inte vara srskilt bra kommer bara vara en 2-kanalig ant som jag byggt ihop p en vecka. Den kommer jag nog bara kalla eltorro 3 :) ska ocks byta team namn skriver mer om det i en annan trd. Och hr r lite frekvenser:
featherweight 40.875
Ant 27.145
-
Robotmte 2007
Mackan: Vet du om du kommer? Eller ska jag hmta adaptern? „r den avskrad?
Frekvenser:
EntrAnt Myra 40.685 FM
Vacuum Myra 40.945 FM
SUB Myra 40.955 FM
Bump Myra 40.705 FM
Kanonkulan FW 40.705 FM
Jocke: Vilken tid ska vi komma?
-
Robotmte 2007
Vid 11:00 hoppas jag alla har kommit fram till Navet, s kanske lite tidigare vid parkeringen. De som vill kan komma lite tidigare och hjlpa mig med arena bygge etc.
Det ser ut att bli dligt vder hela veckan, vet dock inte med Sndagen. Vi br gra en backup plan. Jag ska frska boka en lokal som vi kan vara i ifall dligt vder eller frvara vrdesaker.
Annars s hyr vi ett partytlt och kr robotarna under det, kanske kan kombinerar med Johans mindre tlt. Detta fr vi vnta och se med.
-
Robotmte 2007
Jag ska frska dyka upp p Navet ca kl 10.30-11.00.
Robot som kommer:
Fw: RIP A PART 27.255 mhz
Vdret hller p att spricka upp sakta men skert s hoppas att det hller i sej s...
-
Robotmte 2007
Vi gr shr fr gra allt enklare:
Vi trffas vid Navet istllet fr Gustavsvik. De som vill hjlpa till med arena bygge kan komma lite tidigare.
Mitt mobil nummer: 0703696007
Jag har nu ftt tag p Engngs pallar. Ska ivg imorgon och hmta dom samt kpa masonitskivor. Detta blir tv utav, s arenan kommer bli ca. 2,5m lng och 2,4m bred.
-
Robotmte 2007
Behver du (vi) nt mera till arenan ? nn bra musik ex.v ? Har fm sndare & mp3 spelare p 1 GB som rcker till 8-10 timmars musik. Behvs bara en liten stereo med radio, vad fr musik r ev intressant ?
-
Robotmte 2007
http://www.simianmobiledisco.co.uk/http://www.simianmobiledisco.co.uk/ just Sleep deprÂ*vation tycker jag r ganska bra, inte de andra ltarna.
Jag har Markus 3 till 1-fas adapter hos mej nu och har testat den. Tyvrr kommer inte Markus.
-
Robotmte 2007
tyvrr s kommer jag nog inte f med mig en ant till mtet byggde ihop en men sen gick servokortet snder och jag har inget servo i reserv :sad: men fw:n fr jag skert med mig fast n den inte r riktigt frdig nnu men jag har jobbat hela dan p den och ska ut nu s ska jag jobba lite i natt ox :) men bara lite sm saker kvar p den....