-
Robotmte 2006
Jad, fredagen gr bra om vriga r med p det vill sga...
Arenan kommer att bli 2.4x2.4 meter pga storleken p spnskivorna och pallarna till arenas vggar stmmer s bra vernns i mtt, eftersom det r frmst ants som kommer att tvla s ska det duga.
Finns eluttag ca 1 meter ifrn dr vi ska st, s det r lungt,
vi ska vara vid en mur som det sitter soffa fastskruvad p.
Ska bygga bord av pallar som vi kan stlla sakerna p/under.
Trden vid muren ger ett visst skugglge.
Kolla p min profil fr bild p den tilltnkta mtesplatsen och arenan
-
Robotmte 2006
gr det att kra fram med bil dit d?? eftersom det kan vara snna som har en massa vertyg och robotar med sig som kanske blir jobbigt att bra en lngre vg.
-
Robotmte 2006
Myrarenan har ett eget bord och r ca 0.9x1.2m.
-
Robotmte 2006
Gr att kra nstan nda fram till platsen fr arenan, handlar om 20 meter att g.
JOHAN, hur menar du nu ? Har fixat bord till det, men vi kan ha det till andra robotar d...
Har kommit svar frn kommunen:
Vi fr plats p torget, men p motsatta sidan av fontnen och fr trngas med torgstnd hela fredagen en 11,e mellan 8.00 till ca 19.00, hade tnkt att tvlingarna skulle brja kl 12.00.
Gr t tid till att komma iordning med grejorna, stlla upp arenan, bord mm.
Vi fr in annons och bild i infobladet om Katrinegolmsveckan gratis,+ en liten beskrivning av evenemanget i evenemangslistan, det handlar om en liten bild och en liten artickel om vad det r vi ska gra.
Vi skulle kunna sammlas mellan 8.00-12.00 p torget och kra dit grejorna.
spna ihop ngon liten artickel + bild p 10x10 cm max.
Ska vi skriva ut FRA reglerna och ha dom tillgngliga fr ev intresserad publik eller ta det muntligt med dom som vill veta ?
Det nda jag inte har kollat upp r om vi blir sponsrade med ett golv, om inte s handlar det om ca 160 kr att dela p oss som kommer. men det ska nog ordna sej p nt stt.
-
Robotmte 2006
Jag ska frska komma som sagt och jag kan i s fall frhoppningsvis alla dagar. Problemet med att vara egenfretagare, som jag r, r att man mste ibland jobba dygnet runt i stort sett :/. Frhoppningen r att jag ska ta med en liten enkel 6 kilos och kanske HW:n med krossklo? beror lite p vad ni tycker...kanske bara fr att visa upp.
Om jag hinner med att f ihop 6 kilosen vet jag inte men jag hoppas.
Vr lilla Ant vi hade r helt nedmonterad nu och Johan har alla grejjorna tror jag. Tyvrr r ju han i Australien just nu s det r nog krt att f till den :sad:.
M.v.h
/Markus
Team Bad Teeth
-
Robotmte 2006
Bara att du kommer r en frjd Markus :)
-
Robotmte 2006
Ta med vad du har, kan alltid ha det som uppvisningsobjekt.
-
Robotmte 2006
Jag kommer ta med mig min HW-robot, den har inget vapen, men vl drivning. Har ntligen ftt tillbaka de nylagade fartreglagen frn Roboteq, s jag kan till och med tnka mig lite provkrande som uppvisning.
Om jag hinner ska jag fixa till en sorts monter fr min robot med infoskyltar. Jag kommer ocks frska fixa ett gng snygga affischer som man kan signera, och sknka, eller slja till sjlvkostnadspris, fr att ka magin kring det hela och sprida intresset. Tips r att ni gr likadant. Ska frska jobba stenhrt med hemsidan nu under sommaren ocks.
Men jag kommer behva tminstnde en vl synlig kvadratmeter fr roboten, gr det att fixa?
-
Robotmte 2006
Efter som det r tnkt att vi ska ha EN arena s kan vi vl anvnda den i pauserna p ca 10-20 minuter mellan fighterna till att visa upp robotar p eller som du sger Mrten, avara en kvadratmeter till uppvisning utanfr arenan OM plats finns.
-
Robotmte 2006
Har ni ftt ihop ngra frslag p bild och en liten text till annonsbladet till trffen s skicka mej det snarast... mailadress i profilen