Mats, jag har ngra plast delar som jag skulle vilja ha frsta och svarvade om det gr bra. Jag har matrial.
Printable View
Mats, jag har ngra plast delar som jag skulle vilja ha frsta och svarvade om det gr bra. Jag har matrial.
Skicka ritningar p det ni vill ha gjort s ska jag se om det r mjligt.
Helst i gif, jpg eller png format
Kan ven skicka ritningarna med vanlig snigelpost om s r till fljande adress:
Mats Edlund
Brunnsgatan 5B
64145 katrineholm
Br ha 1 FW + 1(+) Ant i augusti.
Hrligt, nu brjar det komma lite folk :)
Frslaget r givet p Lrdagen den 2 Agusti.
Jag ska frska hitta ngot stlle i –rebro eller kanske ngot runt omkring som fr plats med flera personer och robotar. Om ingen annan vill ta det?
Hur mnga personer tror sig komma? Kan underltta med letandet efter plats.
Gr en tom parkeringsomrde eller liknande bra?
Team Bovik, tar ni med er Antweight arena?
Mats, jag gr s att jag skickar ritningarna frst p mejl och material senare p vanlig post. Mina antweights vilar i dina svarvar och frsar :)
Mrten, hur menar du med IRL-forum. Sjlvklart att man pratar om sina erfarenheter med andra, det r skillnad p Robot-mte och turnering, d Robot-mte inte r s serist.
Ungefr en mnad kvar. Knn ingen press nu.
2:a Augusti r inte en Lrdag?
Vi tar med myrarenan.
Ska vi ta med partytltet ocks?
Frlt, mste ha kollat fel. Isfall blir det 28 Juli, vilket blir vldigt snart.
Johan, ja gr det om ni har plats.
(Message edited by flippt on June 25, 2007)
Jag har hittat en skolgrd som r perfekt fr oss. Navet i –rebro. Ligger rtt nra dr vi hade SMM 05 om ni minns?
http://i3.photobucket.com/albums/y89...t/DSC00592.jpg
Det r en 3-fas kontakt, tror att t.ex biltema 44-560 passar sedan kan man skruva i en vanlig enfas sladd. Kan du ocks hra med kommunen/garen om vi kan dra strm och att den inte r avslagen?
Ngon som har bde 1-fas och 3-fas kontakt som man kan lna?
Tnkte p arenan: Hur ska vi bygga vggarna runt om? Det r nog inte s bra att ha Robotarna kr ver folks ftter eller djur/barn som gr frbi?
Hur mycket utrymme tror ni att vi kommer att behva till dep fr t.ex. reprationer, matplats, party tltet och Antweight arenan?
Vet inte s noga om ni gillade arenan som var frra ret men den var vldigt billig, typ 100 kr tot, tunna masonitskivor som tejades ihop med bred tejp som golv + arena av lastpallar som skruvades ihop med vinkeljrn.
Allt detta gr att kpa p en trvaruaffr billigt.
Skulle vi kunna ta det p sndagen 29,e, jag har slktrff den 28,e och katrineholmsveckan drp som jag grna gr p hela veckan.