-
Robotmte 2005
Vilken dag kommer detta hnda!?!
Ska skicka ivg anmlning p mina myror och fjderviktare. :)
Det vore bra om man fick mer detaljer p vad som hnder, vad man ska skicka in (frekvens, viktklass, vapen), och nr allting borde vara klart. Har ens Team Final Solution ngon koll p lget?
-
Robotmte 2005
Anmlde Mithril igr till Anders och hller med om att det vore kul med en liten uppdatering om/nr/hur/var det blir i r.
Glmde anmla ant:en (Spinner) men den kommer frhoppningsvis med den ox :).
-
Robotmte 2005
Mrten, du har ett mail frn mig som du inte besvarat. Skickades den 24 april :).
-
Robotmte 2005
r det ngot bestmt nr och var det ska hllas?? Dessutom sknker jag en data som vi kan ha snder:proud:
-
Robotmte 2005
Om det inte hrs av snart vilket datum det kommer vara s blir jag lite osker och kanske inte kommer att ka iallfall, ven om jag bor s nra. En deadline r ju en kick som stter igng dom flesta robotbyggarna.......och d menar jag mej sjlv
-
Robotmte 2005
Kommer det bli ngot robotmte eller!?!
-
Robotmte 2005
Frutsatt att vi kommer f ihop vr robot, vilket jag r sker p att vi fr, s kommer vi i allafall villja f lite livematch-erfarenhet.
S om inte annat s kommer vi att arangera ngot hgst inofficellt sparring-mte hr i Gvle-Sandviken trakterna ngra veckor innan Europamsterskapen. Men om jag inte fr hjlp att arrangera s blir det endast ett sparringmte fr HWs p ngon parkeringsplats ngonstans utan arena och s vidare. Ingen officiell tvling med andra ord.
Jag kommer komma tillbaka angende detta om ngra veckor. Kommentera grna mitt frslag.
-
Robotmte 2005
Har flera datum under sommarlovet som jag r upptagen p:
11 Juni, plus ngra helger till. S jag skulle vilja att arrangrerna bortser dessa datum.
Jag r intresserad av vilket robot mte, tvling eller ej.
Jag bor nu –rebro och har nog ganska nra dr Anders Strm jobbar, kanske ska ta en titt in dit :wink:
-
Robotmte 2005
Mmm...Joacim, det vore kanske bra att kolla med Anders hur lget r egentligen...de verkar ju inte vara verdrivet entusiastiska iaf :sad:.
Mrtens frslag lter vl rtt kul annars och jag (och Mithril) stller iaf upp om jag har mjlighet. Jag kan nstan lova att Johan kan ocks...annars slpar jag med honom nd :proud:.
-
Robotmte 2005
Kanske han blir lite mer engageradom fyra styckna HW Team sger att dom ska komma!
Men iallafall, om ni kanske vet vad han (verkstadsarbetare) brukar ha fr arbetstider s sg till s ska jag cyckla ivg till honom :wink: