-
Aktuellt robotsnack
Jag var inne p Battle Bots hemsida och sg att dom hller p att starta upp igen.
Frsta tvlingen skulle tydligen hllas i april 2009... :)
Om intresset hr i Sverige skulle ka i och med det s kanske vi skulle brja fundera p en frening iallafall...?? Eller??
-
Aktuellt robotsnack
slngde ett mail till hobbymssan som gr av stapeln i mnadsskiftet i frescatihallen i stockholm och frgade om dom var intresserade att ha oss med.
-
Aktuellt robotsnack
Hmmmm.....att ka till usa och tvla kostar en hel del, med tanke p att det pgr i flera dagar. Kanske mer vrt att satsa p Robogames?
Freningen skulle vara en bra id, synd att mnga r borta sen tidigare.
Mats, r det inte den mssan som kostar ca. 700kr per kvadrat meter att hyra? Vad skrev du till dom?
-
Aktuellt robotsnack
Tror att det var s men det skadar ju inte att hra efter, eller hur ?
Vi behver ju synas, och det r ju ett perfekt stlle fr det.
-
Aktuellt robotsnack
Jag menade inte att vi skulle fara till USA, men om BattleBots brjar visas p TV kanske intresset hr i Sverige kar...och med fler intresserade skulle kanske en frening vara mjlig..
Vart hlls Robogames??
-
Aktuellt robotsnack
Har mailar en person p hobbymssan och han skriver att det r gratis fr oss att delta och att vi kan f 3x3 - 6x6 meter att vara p, men ska vi dit s r det ju roligt om nn mera n jag ker dit.
skriv upp er hr senast p sndag 2008-10-26.
Tur att vi inte r ett fretag fr d kostar det 600 kr kvadratmetern.
Mssan r 31/10 - 2/11 2008.
Kolla ven p: http://www.hobbymassan.sewww.hobbymassan.se
-
Aktuellt robotsnack
Jag skulle grna ka med och hjlpa dig, dock vet jag inte vad jag gr just dom dagarna, eller hur p vilket stt att ka till Stockholm. Det r vl om jag ker till dig frst.
Ett problem fr min del r vl att jag har svrt att f ihop nya Accident i tid, och fr bygga ihop den gamla igen.
P vilket stt ska vi visa upp Fjderviktarna d, med arena eller utan?
Mer n bara jag som har Myrviktare med mig d?
Marcus: http://robogames.net/
„ven om Battlebots brjar sndas i igen, s vet jag inte om det kommer till Svensk TV.
(Message edited by flippt on October 22, 2008)
-
Aktuellt robotsnack
Tyvrr Mats, jag har redan saker planerade just den helgen, s jag kan inte ka med. Kanske ngot att planera till nsta r?
-
Aktuellt robotsnack
Jaha d blev det inget....
-
Aktuellt robotsnack
D r det s hr dtt igen, ingen som har nt att skriva ?
Inte undra p att robotwars gr s trgt i sverige !
vntar p att f delar till roboten gjorde p jobbet, men det gr lngsamt, kanske blir frdig med en del till spinnern, axeln som det hela sitter p.