FRA World Championship Event
Jag har ocks mrkt detta, skickade pengarna men har inte ftt ngon bekrftelse. Jag tog dock och mailade Phantom Events fr att frga om vra pengar kommit fram, och fr tillfllet verkar det som om tminstnde Team Breakfast ska ka dit!
Men ta och maila dom, frga om era pengar kommit fram och om ni r intagna.
Jod, de bekrftade att vra pengar kommit fram ox...s tro inte att Gteborg ska sno all ra i England :proud:.
D r det bara att bygga klart robotarna, boka frja, fixa boende drborta, tanka bilen....hmmm, vi behver nog snacka ihop oss lite :proud: :).
Wohoo...ntligen lyckades jag f dem p FRA att peta in en svensk flagga i logon p extreme fighting machines :proud:.
Inte s speciellt kanske men det r i alla fall officiellt att Sverige nu r representerat.
http://www.extremefightingmachines.com/http://www.extremefightingmachines.com/
Kanske skulle tagit detta ver MSN eller liknande, men jag kommer bara glmma av det.
Hur gr vi med boende dr borta? Jag snackade med Ed tidigare, och n s lnge r det bara 30 lag som ska campa. Oss spelar ingen roll, hur gr ni?
Jag har ftt grnt ljus av FRA att det ok att campa fr oss. Men vi kanske ska bekrfta hur vi gr ocks?
Det r nra och bra till arenan tycker jag och tlt r vl ok s lnge det inte spregnar hela tiden :).
Hmmm jag lyckas inte logga in p mailen nu, men Mackan du kan ringa mig p 070-4523822 om du knner fr det.
ok. Ringer vid tillflle :).
Hey Mackan, vart har du blivit av? Har inte hrt frn dig p ett tag nu.
Edit: Bror kan inte flja med. :sad:
Vi r i Heat E tillsammans med Gravity och Terrorhurtz. Frutsatt att roboten blir frdig i tid! :proud:
What a first appearance !
Dont worry, both WJ and John Reid have the reputation of still building their robot until the moment it is in the bullpen. Youll be in good company.