Sponsring av motorerna hller p att g i ls s att jag kan f lite mera fart p 12 kg,s roboten och klingan r frdig att monteras fast, bild i profilen
Printable View
Sponsring av motorerna hller p att g i ls s att jag kan f lite mera fart p 12 kg,s roboten och klingan r frdig att monteras fast, bild i profilen
F*n vad roligt att det rr p sig fr allas projekt!!!
Tnkte bara sga att mitt projekt ocks rr p sig, nya bilder och s p hemsidan, titta grna in.
http://www.teamcrazyswedes.sewww.teamcrazyswedes.se
ngon som vet vart jag kan hitta snna hr http://www.linearbearings.com.au/Portal ... 0Units.bmp i sverige eller vad dom heter p svenska? dom kallas ball transfer eller ntt snt i england.
(Message edited by erik_knutsson on April 27, 2007)
Du menar transportkula? Det finns p Clashohlson (20-5262)
jag har ett par stycken liggande nnstans, intresserad ? kan leta reda p dom. r nog bttre att kpa nya d dom r billiga p clas ohlson OCH inte begagnade som mina.
6 st fr 200 kr blir bara 33 kr/st
jo jag r intresserad behver inte s mnga som 6st behver bara 2st s vad vill du ha fr dom och har du ngon bild p dom?
jag kollade runt lite i kllaren och kom att tnka p att jag har ett par oanvnda transportkulor som jag skaffade nr jag arbetade p skf.
Har ingen nytta av dom.....
bild i profilen
Kan skicka dom kostnadsfritt OM du betalar portot.
Kan kolla upp hur mycket det kostar att skicka i vadderat kuvert
Portot gr p 30 kr och det kan jag bjuda p.
Maila din adress till mej s kommer dom p posten om ngra dagar, mailadress i profilen
du har mail:-)
Nn som vet hur man tar loss en chuck och momentring frn en skruvdragarmotor, jag har tagit bort den vnstergngade skruven i mitten och sparat den p ett skert stlle. en lnk eller flera till sidor med steg fr steg bild anvisningar vore bra.
Fick tag p dessa 3 p den lokala skroten fr 20 kr och en av dom driver inte p chucken men jag ska plocka isr vxelldan och om det r ett simpelt fel som gr att tgrda, r det nn skillnad p 9.6 och 12 skruvdragare frutom batterispnningen d det ser ut att vara EXAKT samma motorer och elektromik i dom bara olika mrkning av spnning p motorerna med dom kanske r lika nd ?