-
Freningstrd
Vi fr bilda en liten krn grupp som hller i sidan och som betalar rsavgift gemensammt och som en morot s skulle dom som betalar sidan kunna f en eller flera under-sidor fr bilder mm fr deras byggprojekt + ev nt mera att lgga upp en under-sida till under-sidan s att sga.... betalar man inte s tas ens sidor bort av nn som administrerar huvudsidan sidan
Lter det bra ?
-
Freningstrd
Vi kan ju spna lite p vad som br finnas p hemsidan och sedan nr vi kommit fram till hur/nr vi bildar en frening s blir det naturligt att starta hemsidan samtidigt, tycker jag :).
Med lite planerande s kan vi ju anvnda mtet i sommar som ett frst naturligt mte fr en frening...om vi hinner lsa det vill sga.
-
Freningstrd
Tnkte att jag skulle hra mig fr hur det gr med planerna p att starta en frening??
Eftersom jag bor i Ume kommer jag knappast att kunna deltaga i ngon strre utstrckning, men jag tycker att sjlva idn med en robot-frening r riktigt bra.
-
Freningstrd
Detta hll faktiskt p att bli en frening, men utav ngon konstig anledning s blev det inget mer med det och dog ut. Nu med frre aktiva personer s vet jag inte om vi ska satsa p att gra en Frening eller att hlla Robot Wars andan vid liv.