kul-fakta: har hittat en komplett Hydralpump med en motor p 2.2 kw + en flktmotor fr totalt 50 kr !!! Har inte testat pumpen nnu, den kanske r brnnd men har ju iallafall kvar sjlva pumpdelen
Printable View
kul-fakta: har hittat en komplett Hydralpump med en motor p 2.2 kw + en flktmotor fr totalt 50 kr !!! Har inte testat pumpen nnu, den kanske r brnnd men har ju iallafall kvar sjlva pumpdelen
Ganska bra pris mste jag sja! Vad r det fr motor som fljde med? Gr den att anvnda eller r den fr vxelstrm?
Ok men skulle VTX modellerna vara att fredra d?
P tal om pumpar, jag har hrt att typ alla Citroen´er har hydraulpumpar och cylindrar som stller in hjden p bilen nr man startar den eller nt snt, vrt att kolla kanske?
Dom r verdrivet stora fr s sm robotar, ett par Electronize skulle bli mycket bttre.
Sen r det inte bara Citro«n som anvnder sdant, det r vanligt frekommande i mnga bilar. Motorn och pumpen kanske kan anvndas till annat, men inte det andra.
Jo men om man har sdana reglage kan man ju anvnda de till en MW och s, vxa sig i dem helt enkelt.
Sjlvklart, har du rd med dom s r dom bttre n ett par Electronize. Var dock noga med att inte kpa 12V versionen.
N precis emn jag fr se vad som hnder, n r det tid kvar men om andra har tips p lmpliga reglage (2st fr max 2000kr) s sg grna till!
kan bara meddela att motorn var totalt utbrnnd, med sjlva pumpdelen sparar jag
motorn VAR p 24 volt
Men finns det inte ngon verkstad som dom kan fixa en brnd motor.....eller r en brnd helt dd?