Jag kan komma med kamera och filma
och det kommer bli fina priser till vinnaren
lter lockande :proud:
Printable View
Jag kan komma med kamera och filma
och det kommer bli fina priser till vinnaren
lter lockande :proud:
bara en ide: skulle vi som har verblivna delar inte kunna ta med dom och nn typ av loppis ?
„sch, klart att jag kommer :). Frhoppningsvis kan jag ven hjlpa Johan att knpa ihop Spinner s att den fungerar lite bttre n frra gngan. (Det vill sga...kan frstra lite mer :proud:).
P.S. Jag har ju en schysst kamera som dock ibland fr fr sig att spka lite (knycklar ihop bandet) men fr det mesta fungerar den bra :).
Vi kommer och tar med arenan.
„r tillbaka frn AWS 17! :)
Fr Flippt! gick det jttebra genom ca. fyra matcher och tv fr Buddy. Andrew Hibberd hade byggt en robot t mej som kallades Tink, en enkel kilformad med 1mm titanium fram p den, men nr jag krde den s upptckte jag att ena drivningen var konstig, troligen ett kugghjul som hade frlorat ngon tand. Trots detta s kom Tink p 4:de plats :)
Oops, kollade just p resultaten frn AWS 17 p http://www.antweight.co.ukwww.antweight.co.uk och sg att Flippt bara vann tv matcher och Buddy en. Tink kom forfarande fyra.
kolla p min profil fr bild p min ANT :proud: den hlls ihop av tejp slnge :)men det brjar lika ngot eller hur :proud:
Jad erik, den ser dock stor ut. Hur mycket vger den?
Fr mycket skulle jag tro, med tv standard servon och 4 AA celler :crazy:
Han ska senare f tag p ett batteri pack som vger 22g, tack vare moi :wink: