De dr servona sg ganska smidiga ut :)
Ville bara ppeka att jag har ftt igng en fotoalbumsfunktion p min hemsida. http://www.teamcrazyswedes.sewww.teamcrazyswedes.se
Det r inte s mnga bilder nnu men det rr p sig i allafall..
Printable View
De dr servona sg ganska smidiga ut :)
Ville bara ppeka att jag har ftt igng en fotoalbumsfunktion p min hemsida. http://www.teamcrazyswedes.sewww.teamcrazyswedes.se
Det r inte s mnga bilder nnu men det rr p sig i allafall..
har en ny bild p fw:n i min profil:) monterade p 2st metallplattor p frnten planerar att kanske ha ett lifter vapen dr imellan:proud:
Suuuuck vad sugen jag blir att bygga nr jag ser era bilder :). Jobbigt att vara ensam dock :sad:. Mste frska hitta nn att spna ideer med och som kan agera bollplank. Blir mest bara ingenting just nu :sad:...jajje.
Markus! Bor du i Sthlm som det str i din profil?
Fr om du gr det s r vi ju praktiskt taget grannar... (flyttade in i studentrum i Solna i hstas).
Och d borde vi sammarbeta p ngot stt.
//Mrten
(Message edited by the_rose on May 23, 2006)
Woho! Grannar!
Riktigt bra juh!
Markus har massor, d menar jag MASSOR med robotprylar dr han bor. Jag har ocks kvar en massa dr min familj bor i Stockholm.
:)
Trevligt, trevligt, ny robot p gng snart d ?
Kul. Vi fr vl se hur det kan g att knpa ihop nt som iaf gr att kra. Beror lite p nr, hur och var ocks nu med semestrar, fotbolls vm och framfr allt det %#% jobbet som tar en massa tid :).
Har mrkt att det tar lite mera tid n man tnkt sej nr man bygger/ndrar konstruktionen. :talker:
Skissar lite p en sorts full bot spinner (allts spinner dr hela roboten roterar kring sin egen centrumaxel).
Funderar p hur mnga g-krafter batterier tl. Tnker mig vanliga nimh eller nicd-celler.
Som det ser ut r det 600rpm max och batterierna sitter p max 0.25m avstnd frn centrumaxeln. Vilket resulterar i en centralaxeleration p ca 100g. „r det fr mycket tror ni?
Det r i och fr sig inget jmfrt accelerationerna som batterierna frmodligen skulle uppleva under en smll mot motstanderen men det r ett senare problem.
//Mrten