tja, man kanske kan dlja det om man rkar gra ett hl eller tv :)
Men hur stor r lokalen d? Fr alla plats med alla verktyg och mnninskor, plus arenan?
Printable View
tja, man kanske kan dlja det om man rkar gra ett hl eller tv :)
Men hur stor r lokalen d? Fr alla plats med alla verktyg och mnninskor, plus arenan?
Frhoppningsvis kan det bli s, men n s lnge r inget klart utan det r ett alternativ vi tittar nrmare p.
Skador p anlggningen skall naturligtvis undvikas. Den tidiagre nmnda arenasargen r ett stt att frebygga dem. Vad gller ev. skador p betongen, s r varken flippers eller yxor speciellt vanliga i Sverige f.n.
/Tomas
Love har ju sin Big Bang, men det r mera av en hammare. Tror dock att den kan gra en hel del skada nd.
Allts, nr jag sger skada, menar jag inte ngon tvmeterskrater....utan jag menar mindre saker....jag vet inte hur knsligt det r, men det finns ju trots allt teknik under den dr betongen.
Nej, den skall enligt uppgift vara okyld vilket r en anledning till att den inte anvnds under den varmare delen av ret. …tminstnde inte som isbana. :)
/Tomas
Nu brjar GBG mtet nrma sig :).
Vi r inte 100% skre p att vi kan komma men vi hoppas p det.
Ritar det sista i CAD och sedan br det av till vattenskrning sedan till svetsning och sedan montering + lite (antagligen massa) annat.
Peppa oss mycket nu! Kan vara kul att iaf. ha med sig en ngot sdr fungerande robot...
Remember 2003? Och att ns vi kommer r inte mega skert...
Vi behver pepping! Suckta oss!
Kan ju hlsa att ni ligger betydligt bttre till n vad jag gr iaf.....(om det nu r peppande?)
Att min maskin skulle vara frdig till mtet r nst intill omjligt....
Har nog 5-10 dagars arbete kvar bara p drivningen, och den har nd varit nstan frdig i ett par mnader.....sen tillkommer hela chassit och vapenmonteringen...
Ska iaf gna helgen t att vningskra med svetsen...om jag inte kan gra skapliga svetsar efter helgen blir det nog ny svets....
Och ni har kommit MYCKET lngre n mej ska jag sga.......har inte ens blivit klar med ngon av mina projekt, hller bara p med det frsta.....
Men ifall ni inte kan ka, s sg till innan, s jag kan kpa en tg biljett.
Ngon som kan hmta upp mej vid tget isfall.....snlla?
Kommer du bara till Gteborg s r det inga problem att skjutsa dig till Skats eller var det nu blir.
Eumm.... bara det inte blir fr tidigt p morgonen. :)
Ha Kul
STB
Transport frn tgstationen r nog inga problem, det r nog ett antal bilar som gr den vgen.
Vi kommer definitivt, och vi kanske har en frdig robot med oss. Det beror p hur mycket problem vi stlls infr, eftersom vi bara kommer ha ett par dagar att montera ihop allt innan tvlingen.
Men till vrldmsterskapen blir vi definitivt frdiga!