Ja, det tycker jag :)
Printable View
Ja, det tycker jag :)
300kr/timme r vl normalt. Tycker du inte det Joacim?
Visst skicka hit ngra timmar och en faktura.
Alla som lst Momo eller Kampen om tiden vet att det inte borde innebra ngra som helst praktiska problem. :)
(Message edited by stb on March 06, 2006)
hller som sagt p med min 6 kg,s robot och 100 kg,s om jag bara kan tillverka delar till den nn gng.
se bild p 6 kg,s roboten i min profil
Nu r det ingen som har skrivit p en hel vecka! „r detta verkligen slutet? Det fr det inta vara! *Springer runt som en galning*
Vi r bara lite sla. Det r fortfarande fr varmt fr att bygga ngot.
Ingen har ju ngot nytt att komma med...
Om ideer vore robotar s skulle vi vara vrldsmstare. :)
Jag erknner villigt att jag har varit lite sl p forumet ett tag, men det r ju s det blir nr studierna brjar. Men saker och ting rr p sig trots allt. se mitt kommande inlgg i skrythrnan.
Har varit sl en lngre tid men brjade lsa igr o idag igen p forumet samt kollade p lite bilders osv, kan itne sga annat n att man blir vldigt sugen p att fixa en robot.
Tyvrr har jag vldigt ont om tid, ligger ju i lumpen och lget har precis ndrats till att ha nnu mindre tid:
Bodde 30 min med bil till frra regementet (bor 1,5mil frn sdra kusten) men i sndags skickades jag till min befattningsutbildning som signalmekaniker hr i Boden hehe. ca 160 mil eller s vilket medfr att jag e hemma fredag kvllar och ker sndag eftermiddag s inte mycket tid finns.
Har en hel del andra bollar i luften ocks.
Kanske blir ett ryck under jullovet som vi e lediga i ca 2½ vecka dock ;)
Har ett bra tips: bygg en robot:lol:
Kolla p dom nya inlggen under tiden :lame:
Jad kollar varje dag p forumet, synd att det skrivs s lite bara. Fler byggloggar med bilder hade varit skitnice. E s jvla sugen p robotbygge, ska frska knpa ihop nt snart om mjligt.