-
SMM 2005
Tvlingen och min nya ant, Hanna, tog s mycket tid att jag inte hade tid att fixa Flippt eller Buddy frn AWS 17, fast Buddys ena servo dog innan den ens hans brja :sad:
Fr vl gratulera Vacuum/Sub som dom nya svenska mstarna, och Entrant/Klumpen p andra plats (igentligen delad tredje, men det fanna inte ngon p andra) och s Erik som kte hela vgen frn Trollhttan fr att vara med och med El Torro.
Frresten Erik, du kte s tidigt att du fick inte en utmrkelse som du skulle f utav mej. Kanske kommer skicka det till dej.
Ska se vart det finns en bra server att lgga upp alla bilder och filmer. Ngon med ett frslag?
-
SMM 2005
-
SMM 2005
Har uppdaterat min sida med bilder frn SMM 2005. Ligger under hndelser
http://www.Team-Jag.rules.itwww.Team-Jag.rules.it
-
SMM 2005
mste bara sga att det som jag filmade av detta event har jag kvar men har lite svrt att ladda upp p datorn men nr det funkar s kan jag ladda upp den p ngon sida...........fick dock inte med dom sista matcherna
-
SMM 2005
Tror Daniel (Team Karlsson) filmade allting (ven Kanonkulan), men han har flyttat 60 mil frn vart jag bor, s jag fr vl be honom att skicka grejorna p posten till mej s laddar jag upp dom p internet
-
SMM 2005
Det dr lt ju jttekul!
Tnker du anordna SMM 2006 ocks??
-
SMM 2005
Det beror p.......om det r s att ingen annan kan tnka sej att anordna. Jag ligger ganska bra till i Sverige med tanken p vart jag bor, s det blir lika fr alla som ker, t.ex. Gteborg och Stockholm etc.