bra jobbat mats:), blir lite sugen p att sticka ivg och kpa en......bara man hadde pengarna :wink:
Printable View
bra jobbat mats:), blir lite sugen p att sticka ivg och kpa en......bara man hadde pengarna :wink:
Det var ett ovntat stlle. Dock kan man lgga till lite och f en MAG S28 400 istllet. Robotmarketplace sljer dem fr 3500kr ink. svensk moms. Har man lite tur kan man ju till och med slippa momsen och d blir det bara 2800kr. Neodymmagneter har ju sina nackdelar men vikt/prestanda-frhllandet i en MAG r ju imponerande. Sjlv vljer jag MAG alla dar i veckan.
Hmmm, det r ju bara 7000 fr tv, undra om man kan f uppskov med hyran ngra mnader? :wink:
Eller s kan man bestlla frn Tecnobots.co.uk fr 100 pund vet inte vad slutpriset blir i sverige men en bra bit under 3300 i alla fall.
vet att det hr inlgget r p fel stlle men jag lgger den nd.
K–PES: rc radio spakmodell eller trasig rc bil med fungerande rc spakradio (2 kanaler)
Hmmm, jag tror jag har en faktiskt
Ser att du snackat lite om ett svenskt mte i Katrineholm Mats. Bertta mera :).
Joacim, har du ngra bilder p den och vad r det fr modell & hur mycket ska du ha fr den ? min mailadress finns i min profil.
Johan, Jag vill att vi ska ha ett robotmte i Katrineholm om det r ngra som r med p det frsts, hade tnkt att det isf skulle bli i Augusti p Katrineholmsveckan
vilken vecka r katrineholmsveckan?
i slutet p augusti vecka 34 antar jag.