Team Bad Teeth, jag antar att ni ven kommer att ta med er tminstnde en ant i sommar?
/Tomas
Printable View
Team Bad Teeth, jag antar att ni ven kommer att ta med er tminstnde en ant i sommar?
/Tomas
Skulle alla som kommer i sommar kunna meddela oss hur mnga sndare ni har med er, vilket frekvensband de jobbar p (27, 35 el. 40 MHz), samt vilka tillgngliga kristaller ni har.
/Tomas
Hoppas Johan och Markus tar med sej spinner........annars blir det bara strid mellan Team Bovik och Team J.A.G.....
Anton frn vrat lag plockar ocks med sig en liten sak han har byggt ensam (allts utanfr laget).
Tnkte jag skulle uppdatera informationen.
Namn: Scrambled Eggs
Storlek: Ungefr 240 mm hg, och 480 mm lng/bred.
Bepansring: Samtliga delar kommer tillverkas av antingen 8 mm eller 4 mm HARDOX Wear Plate.
Vapen: File not found!
Batteri: Avvaktar svar frn sponsor, antingen tv stycken Hawker Genesis 16Ah eller 80 stycken Sanyo N3000-CR celler.
Fartreglage: Tv stycken NCC60 kpta begangnade frn England.
Drivning: Fr krngligt att frklara, jag kommer uppdatera hemsidan inan slutet av denna veckan.
–vriga detaljer: Samtliga delar till roboten kommer skras och svetsas med laser.
P tal om frekvenser, dom gr ju att ange p mnga olika stt, s detta kanske hjlper:
http://www.modellflygforbund.se/frekvenser.htmlhttp://www.modellflygforbund.se/frekvenser.html
Vi har fljande frekvenser till vrat frfogande:
Kanal 04 (26,995 MHz)
Kanal 19 (27,145 MHz)
Kanal 24 (27,195 MHz)
Bra lnk Christian. Jag har sjlv letat efter ngot liknande.
Ni mste frresten kpa en ny sndare infr Englandsresan, men jag antar att ni redan r medvetna om det.
/Tomas
Sjlvklart! Men vem har sagt ngot om att kpa? Man kan vl frga lite om sponsring.
He...vilka metoder....
„r det alla frekvenser som listas p den sidan?
Jag r nmligen _skapligt_ sker p att jag har ngon, typ 40.9XX, ska kolla nr jag kommer hem p lrdag.
Team Bad Teeth har fljande kristaller:
53, 56 och 57. Alla r sklart 40 Mhz.
Men den tabellen som det lnkas till hr ovan verkar lngt frn fullstndig nr det gller 40-bandet.