Har hittat en batteridriven grsklippare fr 600 kr med 2x12volt 17A sla batterier och laddare, motorn r antagligen p 24 volt, nn som vet p ett ugefr hur bra motor det brukar sitta i sdana ???
kanske kan pruta ned till 300 - 400 kr med lite tur
Printable View
Har hittat en batteridriven grsklippare fr 600 kr med 2x12volt 17A sla batterier och laddare, motorn r antagligen p 24 volt, nn som vet p ett ugefr hur bra motor det brukar sitta i sdana ???
kanske kan pruta ned till 300 - 400 kr med lite tur
Ta pengarna och kp ngot frnt frn technobots eller robotcombat istllet :).
Menar du en kgrsklippare eller handjagare?
handjagare, r mest intresserad av batterierna, motor och laddaren ser jag mest som extra godis ( sl laddare p 24 volt som laddar med 1A och som har en lampa som lyser nr det nn gng r klart :-))), ) dvs handlar om reversed engineering
http://www.blocket.se/vi/6962086.htm?ca=16_shttp://www.blocket.se/vi/6962086.htm?ca=16_s ohhh vill ha!!!! :proud: hadde varit nice att montera p en hw synd bara att den r s dyr.
r PRECIS en sn som ger mej vta drmmar i ratal, he he he.... osv
Hur gr det fr alla, r dr ngon som bygger nytt eller uppgraderar befintliga saker vid nulget eller e det bara jag som r igng med byggandet?
Hller p att fixa med hjulinfstningen nu och ikvll kommer jag frdigstlla den frsta h-bryggan fr jag fattas 2 reler till den andra.
Just det, Mats p msn frgade du mig om jag ville ha bilder p nt du hll p med men jag va borta vid det laget och du va offline nr jag kom tillbaka men jag sjlvklart intresserad av vad du byggt.
Det gr i vgor Danny, ett tag s bygger man s det ryker, stunden efter gr man ngot annat. Men om Christian bara kan fixa mitt fartreglage s kan jag brja bygga igen :angry:
fr mej gr det jtte bra jag har nyss kpt en ny 40mhz radio som jag fr i veckan, dessutom har jag byggt ny ram och fst alla saker i den frutom lite saker som fattas som jag ska kpa nsta helg s jag rknar att ha en kr klar robot om cirka 2veckor ,video kommer d :)
Lter bra det, vilken viktklass pratar du om Erik?
Vad e det fr fartreglage du ska ha av Christian Joacim?