Vad sgs om att stlla en stng i ett hrn av FW arenan. Den robot som vidrr stngen har frlorat. Ungefr som en grop fast det passar bttre i en liten arena.
Printable View
Vad sgs om att stlla en stng i ett hrn av FW arenan. Den robot som vidrr stngen har frlorat. Ungefr som en grop fast det passar bttre i en liten arena.
Lter lite komplicerat. Det kommer vl kanske sm vggar upp, beror p om Mats hinner/orkar/kan. D kan man ta bort en vgg och ha det som grop. (man har ingen publik p den platsen)
Skulle kunna ha nn form av hinderbana dr fart inte spelar nn roll, utan KONTROLL minuspong fr vltning av hinder, fotboll mm
Jag fick fr mig att det skulle vara rcke runt FW arenan. Utan rcke blir mitt frra inlgg rtt obegripligt. Det vore vldigt bra med rcke dock.
hehe, d frstr jag dej Johan, vart lite fundersam ocks :P
Vad/nr ska vi ha som mtesplats d? Alla kanske inte hittar till vrat stlle.
Uppdatering av Robot lista:
Accident, FW, 40,735Mhz
Flippt, Ant, 40,375Mhz
Desire, Ant (gende), 40,665Mhz
Buddy, flea, uteblir fr denna gng, har inte tid med den.
Skulle helst vilja ha alla Team namn med alla tvlande robotar, s jag vet hur mnga diplom som kommer behvas.
Team Bovik: Hur ska vi gra med SMM? D ni har majoritet med Ants, att ni lter andra kra ngon, eller att nn fr st ver detta SMM?
kommer en liten update frn mej jag kommer med en ant som kommer vara vldigt lik eltorro p smm frra ret hoppas att f ihop den i tid tror servot kommer p posten imorrn s jag hinner f ihop den ocks s klart el diablo fw:n den kommer kanske inte funka jtte bra s frvnta er inte fr mycket:crazy: men den kan i alla fall tvla:)
och jag kan inte filma p den hr trffen som frra ret iofs s har jag inte kunnat ladda upp filmen p datan n men iallafall s r kameran snder s det gr inte att filma alls:uhoh:
Jocke: Pratar du om max tre rullande eller? Vi kan lta ngon annan kra en av vra myror.
Mats: Hur gr det med arean? Tidigare skrev du om pallar till vggar. Det lt som en bra ide.
Jag skulle uppskatta om ngon av er som bor i Katrineholm och tagit p er lite av ansvaret fr hela kalaset skulle villja maila mig sitt telefonummer, (min mail syns i profilen), utifall att man kr vilse eller s..
Det r bara jag som bor i Katrineholm, Joacim bor dock i nrheten, –rebro och han har varigt hr en gng p besk och spanat in platsen dr vi ska vara.
Arenan r klar att montera ihop p platsen dr vi ska vara, ville att nn/ngra skulle komma tidigare fr att hjlpa till med att hmta och montera ihop arenan, den handlar om 10 minuters resa fr att hmta den och ett 10 minutersbesk till ett byggvaruhus fr att hmta golvet.
Joacim har dock sgottsom lovat att komma och hjlpa till.
karta:
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?SearchType=4&UCSB%3aWflWhite =1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3a TextBoxWhere=katrineholm%2Bstortorget&StreetNumber Id=101015366http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace...hite=1a1b&UCSB %3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhe re=katrineholm+stortorget&Stre etNumberId=101015366
ser ni ett stort inhgnat omrde med fontn och ett stort tlt s har ni kommigt rtt.
Det finns en korvkiosk, dr samlas vi mellan kl 09.00- 12.00
Mitt telefon nummer r: 073 731 34 05 (comviq)