bild p profil....
ska lgga till 2motorer p den imorrn.
Printable View
bild p profil....
ska lgga till 2motorer p den imorrn.
bst att akta sej fr den. ps, kommer den att ha horn al hellboy nr dom var fullt utvxta? he he he.
dags att skryta d :proud: kopplade nyss frdigt mitt frsta fartreglage ska fixa det andra senare s kommer jag ha en fungerande robot snart:) mste bara skaffa en bra laddare till mina batterier.
Nice. Jag vill se bilder, massor av bilder.
P tal om bilder s har jag bytt bild p min profil, Det som syns r allts min robot, utan vapenmekanismen
(Vapenmekanismen som fr nrvarande r en hg med komponenter som vntar p kompletering, nr det r en tillrckligt stor hg ska jag montera p det hela:) )
nice,
petter har tagit ett par bilder men nu hittar jag inte digitalkameran s jag kan inte ladda in dom
(Message edited by erik_knutsson on November 07, 2005)
Det har ju tagit sin lilla tid, och kommer nog drja ngra mnader innan den blir i full rullning men...
hll till godo...
http://www.teamcrazyswedes.sewww.teamcrazyswedes.se
:)
/Mrten
lite update fn mej d :) jag har fixat bda fartreglagen s dom r redo att koppla in s nu r det bara armor(ska fixa snart hos ett lokalt fretag), batterier( ska spara lite pengar s jag kan ka till biltema i gteborg och kpa batterier + laddare) radiostyrning ( ingen aning hur jag ska f tag i de) sen r den frdig :)
prova p hobbex, dom har ett skapligt utbud med radoistyrningar.
hehehe mste skryta om min julklapp :proud: fick en MIG-svets med tillbehr s nu ska jag vll ta och svetsa en ny ram till min fw :)
(Message edited by erik_knutsson on December 24, 2005)