Hmmm, lste nog lite vl optimistiskt i prislistan. Under semestern visade de sig ha lite hgre priser med lgre service. Frukosten och sngklder inkluderas ex.v. inte. :sad:
/Tomas
Printable View
Hmmm, lste nog lite vl optimistiskt i prislistan. Under semestern visade de sig ha lite hgre priser med lgre service. Frukosten och sngklder inkluderas ex.v. inte. :sad:
/Tomas
Ngon som har tnkt p att vrdret kan bli dligt just den helgen....? Vad ska vi gra d...skaffa ett nytt stlle eller flytta om datumet...?
Jo, vi har tnkt men just nu r enda planen att kra p lrdagen och ha sndagen som reservplan.
Att flytta datumet kan bli svrt med tanke p ev. camping-, och hotellbokningar.
Vi funderar naturligtvis vidare p ytterligare rervplaner.
/Tomas
Okej....vad sgs som trofr?.....bara att svetsa ihop lite skrot :)
en frga till.....hur mnga personer/robotar kommer? Jag kommer med:
Flippt! (Ant)
Trackie ((kommer nog ndra det) FW)
Speedie ((---------||--------) Ant)
S bara en robot kommer, eftersom ni anser att Ants inte rknas som robotar......no offense!
Tungviktare:
* Team Bad Teeth - Kan troligtvis komma.
* Team Breakfast - Kan komma.
* Team Rawbot - Kan komma.
* Team Silverbullet - Vntar fortfarande p svar.
* Jonas - Vet inte, men ska frska.
* Petter - Vet inte, men ska frska.
* Lennart - Vet inte, men ska frska.
* Love - Vntar fortfarande p svar.
* Mats - Kan troligtvis inte komma (fr lngt att ka).
Fjderviktare:
* Joacim - Kan troligtvis komma.
* Team Blast - Vntar p svar.
Myrviktare:
* Team Bad Teeth - Kan troligtvis komma.
* Team Bovik - Kan komma.
* Joacim - Kan troligtvis komma.
* Niklas - Vntar p svar.
Nja, allts, kommer jag tar jag med min ant, och eventuellt min HW (om den r ngot som liknar frdig)
Det skall bli intressant att se om det blir fler fungerande tungviktare n frra ret. Fler robotar verkar det bli i alla fall.
/Tomas
ja, jag hoppas jag hinner frdigt med min HW.
Som jag tidigare sagt s vet jag inte om jag kan komma. Om jag kan det s vet jag inte om jag har nn fungarenda ant, men har jag det s kommer den med. Sparc kommer den heta isf.
Inte Charley d?