-
Motor kpes
Kan vara intresserad av en lmplig vapenmotor, d det med strsta sannolikhet blir fr krngligt med den tnkta bensinmotorn.
Letar efter:
* 24V
* Billig
* Lgvarvig (inte extremt, allts, men den extramotor jag har r p 4200rpm, vilket r lite mycket)
* Effekt sger ju inte s mycket, men kanske runt 500W....eller vad ni har....
-
Motor kpes
Detta kanske r en dumm frga, men hade inte du en grnfrgad motor ett tag tillbaka? Den var vl ganska lgvarvig?
Fast det kanske r den du har till drivningen. :)
-
Motor kpes
N, det r det inte....och det var den jag tnkte anvnda.....frutom att den r p 36V och allt det andra r p 24V gjorde jag en liten upptckt....den vger ver 15kg!
-
Motor kpes
....vikten var ocks en liten nackdel, nr jag idag tappade motorn p min ant....det r bara smbitar kvar.....
-
Motor kpes
-
Motor kpes
Har en motor som r halva lngden jmfrt med en bosch 750 men samma diameter och den r p 24 volt, vet dock ej watt talet, gissat p 4-6 nm som max.
bosch nr: IPL 24V 0 130 703 108.
maila om intresse finns
-
Motor kpes
Nej, inte din vackra ant! :sad: (:))
-
Motor kpes
Jas, var det anten som gick snder. :wink:
/Tomas
-
Motor kpes
jonas, har frskt att skaffa fram data om motorn men inte hittat nnting, har mailat bosch, om dom vet nt eller om motorn utgtt i sortimentet
-
Motor kpes
Jag knner en kille som jag kan f tag p motorer gratis, och dom r p 24V, men snt som varvtal och watt fr man se p motorerna om det str nt, ska jag kolla?