Register To Comment
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 31

Thread: ROBOTMÖTE 2011

  1. #21

  2. #22

  3. #23

  4. #24

  5. #25
    Hej igen,

    Jag r lite av periodare nr det gller robot wars :P. Glmmer bort det ett tag och sen blir det roligt igen .

    Som sagt s kan nog jag anordna ngot i Stockholmsomrdet om det finns intresse, vilket det ju verkar gra. Hller till i Brottby cirka 3 mil norr om Stockholm city men det tar bara 20 min med bil in. Finns buss ox.
    Som det ser ut dock s r det som vanligt flest folk nere i Gtet som hller p s det kanske skulle vara bttre fr mnga att lgga det dr nere? Beror ju lite p hur det skulle fungera rent praktiskt med plats att vara p och snt ngon/ngra som vill styra upp det hela?

    Jag har tillgng till en rtt liten betongyta med nrhet till eluttag, toalett och vatten m.m. Ytan r vl uppskattningsvis 10x10 meter och r p 3 sidor omgrdad av betongmurar. Helt lysande fr fjderviktare och liknande men kanske i minsta laget fr tungviktare? Nog skulle det vl g att kra men troligen inte fullt ut.

    Kan som sagt erbjuda logi till ganska mnga hr ute s de som skulle behva stanna kan det nog fixas rum till. Augusti brukar vara en bra mnad att lgga det fr de flesta har hunnit avverka semestrar m.m men det r fortfarande varmt och sknt.

    Edit: Glmde sga att alla viktklasser p robotar, kul byggen eller bara intresserade r vlkomna sklart =).

  6. #26

  7. #27

  8. #28

  9. #29

  10. #30

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •