Register To Comment
Page 3 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 107

Thread: Robotmöte 2007

  1. #21

  2. #22

  3. #23

  4. #24
    Hmmm...kanske r det dags fr Stockholm att dra sitt str i stacken?

    Vi har ju inte haft ngon tvling hr vilket ju r lite konstigt. Det kan dock bero p att vi inte har varit s mnga aktiva hr...

    Jag kan tnka mig tnka mig att kolla upp mjliga platser hr i Vallentunaomrdet dr jag bor. Det borde finnas nn fin liten plats vi kan hlla till p. Frgan r d snarare om vi ska frska f den s undanskymd som mjligt s att vi kan smlla p fr fullt eller lite mer ppet fr att skapa intresse fr sporten?

    Jag har tillgng till massor av eu-pallar p mitt jobb s en eventuell arena borde kunna g att fixa till.

    OBS! Fr att det ska kunna bli verklighet med ett mte i Stockholm s behver jag sklart hjlp av ngra till.
    -Plats kan jag nog ordna men det r ju mycket annat ocks. Elfrsrjning r vl kanske det knepigaste.
    -Sovplatser te.x kan jag nog st till tjnst med flera stycken men kanske inte riktigt till alla, inte p samma plats iallafall.
    -Arenan mste fixas till och sttas p plats.
    m.m m.m.

    Vad tycks? „r det genomfrbart?

    Jag kommer mer n grna till –rebro eller Gteborg om det fungerar bttre dr . Detta var bara ett alternativ om det skulle passa folk bttre. Kom med feedback tack .

  5. #25

  6. #26

  7. #27

  8. #28

  9. #29

  10. #30

Register To Comment

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •